Preskoči na glavno vsebino

Kako v enem dnevu začeti trgovati z Bitcoini in drugimi Kripto Kovanci


Nekateri že tedne čakajo na potrditev oziroma verifikacijo na priljubljeni borzi BitStamp.

Nov blog z vso pomočjo najdeš tukaj: https://kriptocoin.si/

In nič ne kaže, da bo ta proces kaj hitrejši.

Sem pa našel način, kako lahko v enem dnevu pričnem trgovati z Bitcoinom in tudi ostalimi Coini, ki prav tako odlično rastejo, če ne še bolje.

Registriral sem se na borzi, ki ima že tradicijo.

Coinbase (hitra verifikacija)

Prva izbira za vsakega začetnika saj lahko hitro spraviš EUR na to borzo. Nato lahko valute prepošlješ tudi drugam. Je zelo uporabniku prijazna borza z enostavnim nakupom BTC, ETH, LTC... Prednost je, da lahko nakažeš tudi sredstva iz svojega TRR in trguješ s kovanci in EUR. Verifikacija je mnogo hitrejša kot na Bitstamp borzi. Nakažeš lahko tudi sredstva z svojega TRR ali kreditne kartice (hitreje).
Ob registraciji spodnjega gumba prejmeš  8€ bonusa:
*pogoj za 8€ bonusa je nakup ali prodaja katerih koli kovancev v vrednosti vsaj 90€.
Ko boš namreč imel sredstva na tej borzi jih boš lahko poslal na druge menjalnice in trgoval tudi z OGROMNO drugimi kriptovalutami. Preberi tudi članek, kje vse se je vredno prijaviti: Sem začetnik, rad bi kupil kriptovalute, na katere borze naj se prijavim?

2.Opcija (dražja)



Všeč mi je, da ponujajo več vrst kriptovalut in predvsem to, da lahko veliko kovancev takoj zamenjaš v evre ali USD. Pride prav, če trguješ dnevno, in ne zgubljaš denarja če kovancem pade vrednost. Ponovno jih kupiš, ko je cena nizka.

-----> Registriraj se tukaj (refferal):   LIVECOIN

Verifikacija ni potrebna! Trading Fee so nekoliko nižji kot na Bitstampu. Trguješ lahko z NEM, NEO, LTC, BTC, STRATIS, XSPEC in tako dalje.

Podatek: v dveh tednih sem svoj vložek na LiveCoin početveril! Medtem ko sem s klasičnimi kovanci Bitcoin in Litecoin vložek (samo) podvojil. Seveda, sreča

Denar sem na borzo naložil preko storitve Advcash. Nato ta denar prenakazal na Livecoin. Ta proces je hiter.

-----> Prijaviš se tukaj (refferal): ADVCASH

Navodilo za hitro verificiranje:

Poskrbi da pri nalaganju dokazil, takoj dostaviš ustrezne fotografije. Meni so odobrili nalaganje sredstev v nekaj urah, po prejšnji uspešni registraciji. 

Osebna izkaznica/potni list

Vedno slikaj z dobro svetlobo, najbolje dnevno. Preden naložiš slike preveri:
  • Ali so vsi podatki odkriti
  • Da ni na nekem predelu bleščanja
  • Da lahko jasno razbereš prav vse številke in znake na fotografiji

Kreditna kartica

Slikaj kreditno kartico in sebe v dobri svetlobi. Preveri če se vse številke dobro vidijo in šele nato oddaj zahtevo.

Preveri predvsem:
  • Da nisi s prstom zakril potrebnih podatkov
  • Da so jasno vidne vse številke (tudi datum veljavnosti)
Pri meni se v prvem poskusu ni dovolj razločno videla številka letnice veljavnosti. V drugo mi je uspelo.

Res je, da bodo nekaj stali fee-ji na transkacije, ampak kaj je to proti miljonom, ki jih lahko zaslužiš.
Haha, se samo hecam :) Kaj pa če?

Vloži le denar, ki si ga pripravljen izgubiti.

Poglej si tudi moj članek:
1 strategija, kjer sem dejansko vesel, da vrednost kripto kovanca pada!
Če imaš kakšno vprašanje ali pa rabiš pomoč, mi lahko pišeš na info@KriptoCoin.si

Komentarji